niedziela, 24 sierpnia 2014

Mmmmmus z dyni

W niedawnym wpisie o curry wspomniałam o pieczeniu dyni. Przygotowując curry upiekłam za dużo i zastanawiałam się co z niej zrobić. Zainspirował mnie aromatyczny, cynamonowy zapach, od razu pomyślałam o deserze. To zaskakujące, jak prosty w wykonaniu jest ten mus w porównaniu do jego pysznego smaku.


  • szklanka upieczonej dyni
  • 1-2 łyżki syropu z agawy
  • pół łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego
  • 4 łyżki gorącej wody

Wszystko razem zblendować na gładką masę. Można podawać np. z orzechami (u mnie pekana) lub innymi bakaliami, smarować jako nadzienie do ciastek lub wg własnego pomysłu.
Idelany deser do popołudniowej kawy, kiedy mimo, że jeszcze lato, za oknem już deszczowo i czuć jesienny chłód.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz