wtorek, 26 sierpnia 2014

Śłodkie śniadanie na miły początek dnia - czekoladowa kasza manna z malinami

Jeszcze do niedawna traktowałam śniadanie jako zło konieczne, ale kiedy zaczęłam podchodzić do tego posiłku bardziej kreatywnie, nie tylko mnie syci i dodaje sił, ale także sprawia mi przyjemność.
W szczególności słodkości potrafią wprawić w dobry nastrój na nadchodzący dzień. Przedstawiam moje najnowsze odkrycie: kakaowa kasza manna z malinami.



Składniki na 2 porcje
  • 2,5 szklanki mleka
  • 6 łyżek kaszy manny
  • 6 pokrojonych daktyli (nie używam cukru, ze względu na daktyle)
  • 2 garści malin  

Podgrzewamy mleko, po chwili dodajemy kaszę i mieszamy aż zgęstnieje, a dzieje się to bardzo szybko (rano czas jest bardzo cenny). Na koniec dodajemy kakao i już w miseczkach posypujemy daktylami. Jeśli maliny lub inne owoce, których używamy okażą się kwaśne mozemy je polać np. syropem z agawy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz