środa, 30 grudnia 2020

Moje top 5 na Sylwestra

Dwa lata temu umieściłam post 55 przekąsek na Sylwestra, zachęcam do przejrzenia:) Dzisiaj jednak chciałam wybrać te najlepsze przekąski, do których wracam najchętniej. Wystarczy kliknąć na zdjęcie.

Rożki pizzowe 

 

Absolutny hit! Składniki na ulubioną pizzę zamknięte w rożku z chrupiącego ciasta francuskiego i podane z ulubionym dipem. U siebie na blogu mam wersję tradycyjną np. z salami, serem, pomidorami i oregano oraz hawajską z szynką, kukurydzą i ananasem.

Zapiekanki 

 

 Zapiekanki z różnymi dodatkami, na czele z tymi a'la z budki z lat 90:) uwielbiam je - pieczarki, ser, ketchup. Dla bardziej wyrafinowanych podniebień np. z krewetkami lub bakłażanem i serem z niebieską pleśnią.  

Roladki warzywne

 

W ramach odetchnięcia od ciasta francuskiego i tortilli polecam pyszne roladki warzywne z cukinią na zimno lub z bakłażanem na ciepło i na dwa sposoby. 

Chrupiące tacos 

 

Dla miłośników kuchni meksykańskiej i nie tylko. Pyszne nadzienie z mięsa wołowego z dodatkiem świeżego avocado, pomidorów i kolendry. Eksplozja smaków i kolorów!

Mini foccacie z oliwkami i rozmarynem 

 Foccacia nie istnieje dla mnie bez rozmarynu, czy świeży czy suchy musi być! Sama foccacia to świetny pomysł na sylwestrowy stół, ponieważ może przejąć funkcję tradycyjnego pieczywa i być świetnym dodatkiem do roladek, sałatek, past. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz